Timeout...

...det har visst blivit en ofrivillig timeout här i bloggen...
 Sist jag skrev här var visst på höstlovet....lovet flöt ju på och på onsdagen kom farmor och farfar och hälsade på och var med a. På torsdagmorgnen skjutsade m ut a till mormor och morfar på landet och jag åkte ut dit när jag slutat på torsdageftermiddagen. a och jag sov där och jag åkte till jobbet på morgonen. Vi hade planeringsdag och spenderade lunch och em på villa fridhem med god mat, bubbelbad och ansiktsbehandling. Nice! Under em hade mormor och morfar och a åkt hem till huset i stan så dit åkte vi efter jobbet och fick kvällsmat innan vi tog med oss a hem igen. Helgen var lugn med fix hemma och vila och så till kyrkogården och tände ljus.
På måndagen var det halv planeringsdag på a's förskola så jag och a hade tagit ledigt hela dagen. Vi tog med oss kusin s och J och åkte till gammlemormor och hälsade på en sväng. Det var kul och en lagom liten utflykt. Resterande fyra dagar förra veckan var helt galna....jag hade föräldramöte på mitt jobb på tisdagkvällen, på onsdagkvällen var det föräldramöte på a's förskola plus att m hade produktutbildning på sitt jobb. Snälla mormor kom hit och var med a under tiden, tack snälla. På torsdagen hade jag p möte och handledning (jobb till 18) och m skulle iväg med  sitt jobb. Snällaste faster S hämtade a på fsk och gick på simskolan med henne och tog hem henne och fixade kvällsmat innan jag kom hem! Tack tack! På fredagen hade jag stängning så det var verkligen en sen vecka....a hade under natten till fredagen nyst typ hundra gånger och var jätteförkyld på fredagen men klarade ändå en dag på fsk. Helgen fick därför bli en massa vila för henne. Egentilgen skulle vi på fyra års kalas men vi kunde inte åka dit och smitta ner alla andra så vi får fira den lille fyraåringen en annan dag! Jag och S gick en sväng på stan, det var längesen jag var på stan sist....Det var trevligt, innan vi gick hemåt blev det en sväng till Norins ost där vi laddade upp med massa goa grejer :-)
I söndags var det ju fars dag, pappa m fick en liten present och sen på em kom mamma och pappa hit och vi åt tårta och firade.
Så denna vecka, började med att m åkte till österrike och a och jag åkte till mormor och morfar på måndagkvällen. Där sov vi över och a fick vara ledig med morfar på tisdagen. Idag var det jobb och fsk som vanligt och m har kommit hem igen.
Och så är det ju november....jag har varit så trött de senaste veckorna att jag inte orkat någonting efter att a somnat. Därför inget bloggande och inget annat heller förresten...har inte hållt i min kamera på två veckor.....
hmmm, trist..som sagt november...men halva har gått nu och december känns alltid lite mysigare med ljus och stjärnor och julens blommor....
Ska försöka återkomma hit lite oftare och med lite bilder med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0