Bokad helg

Denna helg var båda lördag och söndag bokade med aktiviteter.
I lördags var vi på Göta Hotell i Borensberg och åt middag med min mormor som fyllt 85 år. Vi var nästan alla, mina syskon med familjer, mamma och pappa och min mammas syster med två av sina tre barn.
Maten var verkligen jättegod, jag åt oxfile och a fick sjörövarspett.
 
festfin a med jeanstunika, strumbyxor och finjackan :-)
 
min fina mormor !
 
fyra generationer....
 
På vägen hem stannade vi till på brunneby musteri, det var riktigt mysigt. Dit kommer vi nog tillbaka snart!
 
Väl hemma hann vi med lite fix i trädgården på kvällen och jag plockade av de björnbären som var mogna.
 
vilka snyggingar va??
 
I går var det dax för städdag på a's fsk. Vi började morgonen med sovmorgon faktiskt, ända till 8 och så låg vi kvar och mös en stund och gick upp vid halv nio.
Efter att jag städat i fyra timmar på jordgloben stannade jag till en kortis hos s och j där m och a var. Jag fick lite massage innan vi åkte hem och fortsatte med städning fast här hemma. Så söndagen blev en heldag med städning....
 
Ikväll har jag gjort något som jag inte gjort på väääldigt länge....hoppas det kan bli lite oftare nu...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0