Gott å blandat vecka....

Denna vecka har bjudit på lite av varje....
I måndags var det nog en ganska vanlig dag tror jag.....tog en vända i det lilla spåret vi har här bakom när m kom hem....jobbigt....
 
I tisdags var jag på en fotokurs på kvällen, det var den första av fem gånger. Det är mycket man har att lära om sin kamera det är ju ett som är säkert :-) Kul i alla fall och mycket i huvudet när jag kom hem. Tills nästa gång har vi fått läxa oxå... att fota med olika vitbalanser....
 
 
a fick agera modell :-) Denna är fotad med autoinställningen på vitbalansen för glödlampe ljus....
 
och denna är fotad med manuellt inställd vitbalans....
 
I onsdags åkte vi hem efter fsk och packade. m skulle till sthlm på torsdagen och jag och a åkte först från fsk till simskolan och sen direkt från simskolan till landet. Där sov vi sedan till lördagen och a var ledig med mormor och morfar på fredagen när jag jobbade.
Helgen har bjudit på riktigt höstväder...men det var ju mysigt att vara på landet när regnet smattrade på fönstren och vi satt inne vid brasan...
Lördag em åkte vi en kortis till BB och hälsade på en liten besis som var tre dagar gammal...bebismys...Pappan är en kollega till m.
Idag har vi mest fixat hemma och tagit det lungt. Äntligen fått upp den snygga lampan jag köpte i sthlm här bakom mig !! Såå nöjd!! Lite handlig har det blivit med och så har jag fixat min fotoläxa som ni såg här...
 
vi hörs..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0