Fotoutmaning vänner emellan - vårlängtan

Hittade en fotoutmaning hos Edith och jag, visste precis vad jag ville fota och hade dessutom chansen att fota lite i em när jag var ute på landet en sväng och hämtade a som varit hos mormor och morfar över dagen!
Fotoutmaningen var att fotografera vårlängtan......och den är ju stoooor nu....
 
 
a sitter längst ut på bryggan, där badstegen ska sitta och tittar ut över den tjocka isen...och längtar till öppet vatten, vår, sommar och bad.....
Mannen fångade en liknande bild med sin iphone för några veckor sen och äntligen fick jag chansen att fota den med riktig kamera !
 
 
 
 
Tampar och fjädrar som väntar och längtar efter båtar....
 
 
a sitter med sin morfar i vårsolen och slappar....
 
Det blev mina bidrag till vårlängtan....
Nu får vi se om jag får till det med att länka och fixa, det har jag inte testat förut....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefina bilder!

2013-04-02 @ 20:53:36
URL: http://annorna.blogspot.se
Postat av: Edith och Jag

Vilka härliga bilder till temat vårlängtan! Så roligt att du ville vara med :)
Kram Maria

2013-04-05 @ 18:47:22
URL: http://www.edtihochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0