Advent, advent, advent...

Helgen efter fredagens lucia var fullproppad.
På lördagmorgonen åkte jag till c och fixade mina naglar och sen var vi bjunda till s och j på glöggmys så där spenderades eftermiddagen. Gott och trevligt.
Söndag och tredje advent släpade vis oss runt på ingelsta på fm och köpte några julklappar och sen hem för lunch. På em var a bjuden på kalas på busfabriken. Det hade hon verkligen sett fram emot! Medans a och m var där passade jag på att fixa lite hemma, slå in julklappar och lite pyssel. a hade kul på kalaset förutom en vurpa då hon slog i knät så nu har hon ett stort blåmärke, förstår att det gjorde ont :-/
 
 
Adventsfotografering enl tradition så klart! 3 ljus.....
 
Nu har vi , a och jag , checkat ut för i år.....dock två dagar tidigare än planerat. Jag är så snorig och inte pigg, så igår onsdag och idag torsdag blir sjukdagar för mig. Imorgon var det planerat att vi skulle ta ledigt. a får vara hemma hos mig, hon träffar ju mina baciller ändå men vi kanske slipper få hem en ny från fsk om hon inte går dit....Igår var hon så snäll och duktig, det blev mest film och tv och så lekte hon lite själv och hämtade vatten til mig och pysslade om mig ! Idag orkar jag ialla fall sitta upp och har lyckats få fart på både tvätt och diskmaskin!
 
Vi planerar att komma tillbaka till jobb och fsk den 8 januari 2014!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0