Lucia!

Vintern försvann snabbt, regnade bort en dag och nu är allt borta och här råder plusgrader ....
Lucia veckan svischade förbi i snabb takt! Jag dras med någon trist förkylning igen , så less på att det inte känns bra men med tanke på vilket skick barnen på jobbet är i är det ju inte så konstigt kanske.... Tisdag kväll var m borta och a och fick vara hemma själva. På torsdagen var det sista simskolan på terminen och efter det direkt hem och byta om och åka till Texas Longhorn för kvällsmat och firande av faster s som hade födelsedag. Fredagen började tidigt för mig med luciamorgon på jobbet och a var ledig med farmor som stannat kvar från torsdagkvällen. På em skjutsade jag a till fsk och sen var det luciafirande där. Inte så kallt på termometern som förra året men ändå ruggigt ....

A är pepparkakan med det långa håret :) 
Sen skulle m ut och äta med jobbet på kvällen och a och jag fick ha eget fredagsmys. 
 
Så där såg fröken presenterna ut till a's fsk personal. Pust vilken vecka... Skönt med den tredje advents helgen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0