4 år

Tänk att jag nu har en fyraåring!! Vädret har visat sig från sin bästa sida idag till skillnad mot den dagen hon kom när regnet öste ner hela dagen ...
 
 
God morgon!! a vaknade på sin födelsedag och viskade ....- pappa , ska du inte hämta paket till mig!!
 
 
Några små paket i sängen, en klocka, en bikini och en baddräkt.
 
 
Frukost med födelsedagståget och flaggan, iklädd ny baddräkt och ny klocka....
 
Efter frukosten och duschen tipsade vi henne att gå upp och kolla läget i sitt rum...
 
 
Hmm, ett ganska stort konstigt paket....
 
 
Som visade sig innehålla ett nytt skrivbord med bänk till. Lite nya pennor och lite piff hade kommit till oxå...
 
Efter lunch blev det släktkalas med tårta och paket och som alltid, bad i poolen ! Alla här utom min bror med familj som är i Norge.
 
 
 
 
Jordgubbstårta med fyra ljus!
 
Tack alla ni som kom och tack för alla fina paket!
Precis som förra året märker jag att när kalaset väl dragit igång hinner man inte fota....
Det är paket , fika, disk, fika igen, mat , diska och plock.... Man kanske skulle marknadsföra sig som kalasfotograf åt andra ...;-)
Men nu råkar jag ana att farfarn varit flitig med sin kamera under dagen så jag hoppas att vi kan få lite bilder därifrån.....
 
Nu sover i alla fall en nöjd fyraåring och imorgon väntar nya äventyr .......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0