St Anna dagen

 
Efter klippning fick det bli fix här hemma. Torsdagen fick bli en mellandag med en massa tvätt och packning överallt. På fredag morgonen åkte vi till landet. Där har vi haft det lugnt och mysigt, varit på stranden och grillat och a har lekt med pojken som bor granne med mormor och morfar som hon lärde känna vid midsommar. Mormor och morfar är på oringen i Boden och springer så vi var ensamma på landet.
På lördagen var jag med på en loppis/marknad nästan hela dagen. Det var St Anna dagen och jag var vid Narotps hembygdsgård, övertalad av en vän att följa med .-) Jag hade med mig kort och virkade saker att sälja. Ingen jättekommers kanske men en trevlig dag. M och a kom ut eftersom hennes bästa kompis var där och de lekte och hade kul, "handlade" loppis saker, åt korv med bröd och a tog faktiskt en tur på ponnyridning oxå! Stolt mamma att a vågade och tyckte det var kul!
 
Jag hann bara fota korten lite snabbt, dåliga bilder men ni får se dem i alla fall...De vrikade sakerna får jag visa en annan gång .-)
 
 
 
 
 
 
Skönt att marknaden nu har varit för jag har känt lig lite stressad över att få ihop något att sälja....har virkat varje ledig sekund och satt en dag och körde kort- race, vilket iofs var kul men ändå.....
Lite blev ju sålt men en hel del finns kvar så säg till om ni gillar något kort, de är till salu!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så många kort du hann med. Superfina. Det blir att köpa en del till alla födelsedagar och dylikt. Köpa lite "godis" också. Lägg ut på fejan så får du nog många köpare!

2013-07-26 @ 23:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0