Fotografering på Abborreberg!

Här kommer lite bilder från fotograferingen på Abborreberg på vännernas grabb !
a var ju oxå med eftersom de känner varandra så hon fastnade på några bilder hon med :-)
Jag tror att c är lite nyfiken, här kommer ett smakprov, det finns fler bilder till er sen! Hoppas du gillar !!
Lite pirrigt, det är nog första gången jag fotar någon på uppdrag ( även om vi nu känner varandra väl)
 
 
 
 
 
 
Det var himla kul! Hoppas att jag får flera "uppdrag". Jag tycker det är lite pinsamt att fråga andra om de vill vara "modeller" jag är ju liksom inte fotograf, jag tycker bara det är väldans kul att fota !
 
 
 
 
 
 å så några på min egen skrutta :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh så fina!! JA jag vill se mer =P

Du får mer än gärna fota nån mer gång =)
Kram

2013-06-26 @ 09:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0