Sommaravslutning!

Skönt med kort jobbvecka och riktigt härligt sommarväder!
I onsdags var det dax för sommaravslutning gånger två!
Både på a's fsk och mitt jobb samma dag och samma tid. Jag åkte a's fsk och tittade på deras uppträdande och fick sen lämna familjen att fika utan mig när jag skyndade tillbaka till mitt jobb och var med på fika, presentutdelning och avtackning på mitt jobb.
 
 
a syns knappt men hon sticker fram näsan och vinkar lite, hon har svarta solglasögon och korallfärgad klänning och vita byxor.
 
a's årskull dansade gagnam style !! :-)
 
 
Efter sommaravslutingen på mitt jobb åkte vi kollegor hem till en av oss och hade en trevlig kväll med lite ost och vin !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0