Mars

Nu är det i alla fall äntligen mars, vårmånad!!
Denna vecka har varit lite körig, känns som att vi bara farit hit och dit på em och kvällar....
Lilla a har varit så sugen på att leka med faster s så i måndags passade m och jag på att åka ut till Ingelsta och köpa skor medans a fick vara hos s och j och leka. Tack för det!
På onsdagar efter fsk åkte jag och a till a's danslek. a tycker att det är jättekul och skuttade runt med ett leende på läpparna hela tiden!
 
a har kroppen som en morot
 
tar sats och ska fånga ketchupen
 
 
rullar
 
 
Direkt efter dansen åkte vi till s och j även denna kväll eftersom m behövde massage och jag kunde inte heller motstå en massage så då blev det massage och lek för a även denna kväll.
På torsdagen jobbade jag sent och s hämtade a på fsk och åkte på simskolan med henne. a ville inte till simskolan sa hon redan på morgonen men de hade i alla fall kommit dit och det hade gått bra.
Fredagen hade jag stängning så jag var ganska trött när jag kom hem och det äntligen blev helg efter en ganska rörig vecka, inte full personalstyrka denna vecka heller.....
Lördagen blev en hemmadag med lite städning och fix och idag har jag varit på jordgloben på städdag. Under tiden var a och m på ingesta och shoppade, det blev lite trosor och strumpor till a och ett par leggings. Fika och lunch på mcd blev det visst oxå :-)
Nu är blir det lite mer fix innan det är dax för kvällsmat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0