Duktiga veckan...

Som sagt, simskolan gick jättebra och a var jätteduktig i torsdags. Idag var det dags för dans igen och hon var jätteduktig där med. Glad och var med på allt och tyckte det var kul.
Helgen har flutit på och vi har försökt att ta det lite lugnt för att inte bli sjukare men det verkar vara en envis, tjurig förklylning som aldrig släpper....jag vill jogga ....:-( två veckor sen sist....
Lördag morgon åkte jag till c och fixade naglarna. När jag kom hem åkte vi allihop till stan för att köpa höstskor till a, det blev ett par fodrade gympaskor från staduim. Jag köpte en väska  jag kollat på innan och nu var på rea och så två tröjor som jag kan ha på jobbet från gina. För mig blir det jobbgarderob och hemmagarderob, det slits tärr mycket på jobbet om man säger så så jag vill inte ha några dyrare plagg där. Lunch köptes med på vägen hem och sen blev det soffmys med a som var trött...m var ute och grejade med poolen. Sen grillade vi och tog det lite lugnt.
Idag har jag fart fram och tillbaka....först åkte jag och hämtade c och sen åkte vi till djurparken, stog i kö och köpte årskort, åkte hem, stannade på lager 157 och fick med mig två tröjor till som förmodligen blir hemma garderob. Sen lämna c åkte hem och hämtade a, åkte till dansen. Sen hem och käka lunch och sen till mirum för pandura hade 25 % på hela sortimentet. Jag har nu köpt material till julkorten och lite annat....kunde köpt hur mycket som helst :-)
Sen har vi höströjt lite i trädgården. S och j kom och j hjälpte m att lägga på plåtarna på poolen så nu är den stängd för i år. Jag hjälpte s att färga håret oxå. Nu är det kväll igen och snart dax att läsa bok....
 
 
Min lilla modell, med coola jeans med häng ... :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0