En vecka med extra allt...

I söndags började a på sin nya dans i alla fall....den uppskattades..en riktigt princessdans :-) Lite mera dans än den vi gick på tidigare som hon inte ville vara med på sen..Här var det en hel spegelvägg och riktiga dansmoves...
 
 
 
 
Prima ballerinan poserar ...
 
 
men är inte still så länge åt gången....
 
Måndagar är a's och mins längsta dag så måndagkvällar blir det liksom inte så mycket av, hem och laga mat och ta det lugnt mest. En joggingtur för mig blev det ändå. Personal sjuk tis-ons så lite extra stressigt på jobbet...
I onsdags var det drop in fika på mitt jobb och lite extra jobb för mig då. Ett himla pusslande med att skjutsa a som fick vara med mormor på kyrkans barntimmar och sen komma till mitt jobb och vara där med mig en stund eftersom m inte var hemma. Hem och laga mat och sen kom snälla faster s och var med a en stund så fick jag ta mig en joggingrunda. Trött a bröt ihop när s skulle åka hem...Mannen ramlade hem någon gång mitt i natten...Sen torsdag med möte för mig, jobbade till 19 och kände mig helt slut på kvällen. Dessutom hade vi fotografering på mitt jobb på fm. Det är en lite rörigare dag som man gärna blir lite extra trött av det med...S hade hämtat a på fsk i alla fall. Tack för hjälpen! Så fredag och m bort igen, åkte väl någon gång efter fem på morgonen och hade glömt stänga av sin väckarklocka när han gick upp så att även jag fick äran att vakna....:-( Efter att a och jag kommit hem från fsk och a ätit lite åkte vi till mormor och morfar och hälsade på en stund.  Jag fick lite mat oxå, lite trevligare med lite mer sällskap på fredagkvällen. Vi åkte hem när det blev mörkt och sov hemma. Nån gång i sena natten, kanske vid halv två ramlade mannen hem igen....Hela veckan har känts stressig och sömnen varit dålig så på fredagnatten sa min kropp stopp, ont i magen och kunde inte sova ...:-( a vaknade som vanligt vid sju på lördagen och skulle upp...bara att släpa sig upp då...m sov vidare..men vid halv tio orkade jag inte mer så då fick mannen gå upp och byta av mig och jag sov i soffan i 1,5 tim.....trött trött trött...resten av dagen som i dvala...lite småplock blev gjort hemma, klippte gräset i alla fall men vi hade behövt göra mer men min kropp bara orkade inte.Det blev i alla fall grill på kvällen och ett glas rött. Söndag idag igen...Städdag på a's fsk....Har mått bättre idag men kände mig verkligen inte motiverad för städdag...men men. M och a fick åka till dansen och jag städa. När jag kom hem igen tog jag mig en joggingrunda eftersom jag ändå behövde duscha....tugnt och trögt men jag tog mig runt i alla fall...Sen lite plock igen, men den ordentliga städningen har inte blivit gjord denna helg...men i alla fall lite blev tvättat och en sats äpplemos kokad!
 
Hade en liten besökare i poolen igår...
 
 
Vi har så klart lite extra bokat även kommande vecka, konstigt vore det väl annars...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0