Jaa, jag vet inte....

....vart tiden tar vägen...veckorna susar fram...
Förra tisdagen var jag i alla fall hos c på style station och fick lite ny färg och blev klippt vilket verkligen behövdes !!
Mannen var sen borta på torsdagen så a och jag var ensamma hemma på kvällen efter simskolan. a är så duktig nu, det har i alla fall börjat släppa lite och hon vågar mer och mer vilket är stora kliv för henne! Fredagen blev det fredagsmys med mopp och dammsugare och på lördagen kom farmor och farfar och hälsade på. Vi passade på att klippa ett av äppelträden och plommonträdet mellan allt fikande och ätande !
Fint väder och mysigt att sitta under äppelträdet och äta ett nyplockat äpple!!
 
 
 
 
 
Söndagen bjöd på regn regn regn...en svängt till returpunkten och sen till dansen som a tydligen inte var laddad för...hon kom ut flera gånger och orkade inte vara med....lite för trött kanske efter intensiv lördag och sen kväll...
 
Å så kom en ny vecka och jag har blivit förkyld....kan inte jogga ...:-( inte så konstigt kanske med tanke på hur formen varit på barnen på jobbet... På måndagen gick jag helt enkelt och la mig när jag och a kom hem och trodde inte att jag skulle kunna gå upp mer på några dagar men kände mig ändå hyfsad på tisdag morgonen så det blev iväg till jobbet, jobbade ju i alla fall kort dag på tisdagen. Men på kvällen var jag på info möte på soc så det blev lite extra jobb ändå...Tisdagen kände jag mig ju piggare men kände på kvällen att jag fick ont i halsen...
a hade med sig en kompis hem på tisdag em så jag kunde i alla fall sitta en stund i soffan medans de lekte.
Igår blev det en sväng till hm för a ville köpa ett par leggings med katter, kaniner och hundar på som hon sett. Sen fick hon följa med mig och vaxa benen innan vi åkte hem.
Idag var det simskola igen och denna gång var hon ytterligare lite duktigare! Heja heja!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0