Vår=vitsippa

Oj oj vad tiden springer och nu är det vår på riktigt tror jag! Det knoppas och det börjar så smått skifta i ljusgröna färger ute.
De två veckor som gått har som vanligt varit fullmatade....jag har varit på halvårskoll på optikern och haft nästan en hel lördag för mig själv .....först klipp och färg och sen nagelfix. Medans jag klippte mig var a med m och s en sväng på stan för det varit lite påskmarknad. A fick en ansiktsmålning som en fjäril och fiska fiskdamm. Denna vecka har vi haft någon typ av aktivitet på jobbet varje dag, antingen med barnen eller möte eller jobba extra när någon varit borta....
Nästa vecka är det påsklov och a ska vara ledig hela veckan i alla fall. Jag tänker mig en dag ledigt så det blir en tredagars arbetsvecka, det kan jag behöva tror jag....
När det vår måste man i alla fall åka till Ekbackarna om man bor i Norrköping. Relativt centralt naturreservat med massor med vitsippor!!
 
 
 
 
 
bakom a skymtar havet av blommande vitsippor....
 
 
 
Kameran, jag och a lekte runt här en stund medans pappan lekte på en närliggande bygghandel...
 
mycket av den varan sen projekt poolstaket startades...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0