Längesen sist...

Nu var det längesen bloggen fick någon uppdatering....Vad har hänt sen sist...jaaa...
Semestern är slut och vardagen är kommen igen, det blev ju dock inte som planerat ....a gick en dag på fsk sen blev hon sjuk. Hon hade feber när jag hämtade efter första dagen efter semestern, trist. Sen hade hon 40 graders feber i fem dagar. Ett besök på vårdcentralen på fredagen men det visade inget så det var väl bara ett virus att vänta ut. Igår var hon i alla fall feberfri igen! Idag har hon varit hemma med farmor och det ska hon vara imorgon med. Det är nog bra med lite extra återhämtning efter så länge med så mycket feber. Tack snälla farmor som kommer och hjälper oss!
Sista veckan på semestern var vi på Smögen men det får bli ett eget inlägg av det.
Nu drar allt igång och det som känns mest spännande nu är att House of Lola säsongen startar. På lördag är det dags för kickoff, första för mig så det ska bli så spännande. Sen får vi se vad det blir av det under höstens gång.
 
Till a's födelsedag köpte jag tre färska kronärtskockor som jag la i ljusboxen som dekoration. Jag kollade till dem efter några dagar för att se så de inte började ruttna men det verkade mest som att de torkade. Gissa om jag blev förvånad nästa gång jag kollade och såg att de blommade. De hade slagit ut och starkt lila trådar fanns i mitten. Coola !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0