Två veckor i ett språng!

Tiden går fort , varma soliga dagar och långa ljusa kvällar! Bästa tiden på året!
Förra veckan bjöd på avslutningar ... Sista dansen på tisdagen , nästa termin får det bli en annan grupp på dansläraren flyttar till Sthlm . Väldigt tråkigt för hon var bra och a gillade henne! På torsdagen var det sista gången på simskolan. Då kunde jag inte vara med för vi hade möte på jobbet men faster s fick med henne . Dock var det oturs gång och a slog sig på foten och fick ju inget märke , för det hade vi inte hunnit träna till eftersom vi missat två simskola när hon hade koppor ... Även simskolan blir nystart i höst med nya lokaler! 
På söndagen kom den efterlängtade dansuppvisningen . Det var bara a och två till från hennes grupp som kom så de var bara tre på scenen men de var superduktiga! 

Ny vecka med nystart! På tisdagen provade a att vara med på bollek här i vårt bostadsområde. Det var hur mycket barn som helst , det var vi inte riktigt beredda på men a verkade gilla det så det blir nog flera gånger! 

På onsdagen åkte m till Österrike och jag hade finbesök på jobbet!

Fyra små söta kycklingar! 
På torsdagen var det orientering för barn här i vårt område så vi passade på att prova. Det gillade a oxå och efter en bana ville hon ta en till . Den första var 0,9 km och den andra var 1,2 km så det blev lite långt att gå och hon var trött på slutet men väldigt duktig ! 
Så helg igen. Mannen jobbar vidare med projekt poolstaket....
Jag och a åkte ut till landet över dagen på lördagen . A badade faktiskt fast det var kallt i vattnet och båten blev sjösatt. 



Idag åkte jag och mamma och a till min mormor på em. Vi blev kvar där lite längre och hjälpte henne att städa lite. Nu har hon ont i ett knä och så svårt att gå. Blev en sen kväll för a men men ...mors dag idag med ... Jag blev lite firad imorse med paket i alla fall och igår fick jag blommor för det var vår förlovningsdag. Idag har även mamma och pappa fyrtioårig bröllopsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0