November

Nu har snart hela november gått och till helgen kommer 1:a advent.
November har varit just november här.... Mörkt , grått och trist... En dag denna vecka kikade solen fram men det är nog det enda vi sett av den på hela november.
Vi firade lite halloween här hemma i alla fall. Hade kompisar här på lite fredagsmys och lördagen var vi på djurparken dit vi tog med en kompis till a oxå . Det var kul trots regn och ganska kallt....


Plåtarna har lagts på poolen så den är igenstängd för i år. 
Som förutspått har det varit ganska tufft på jobbet och jag längtar till lite julledigt. 
De senaste veckorna har vi inte sett mycket av pappan i huset ... Jobbat över flera kvällar förra veckan, borta i Köpenhamn hela helgen och borta hittills alla kvällar denna vecka ...under helgen krockade väl allt... M var ju borta hela helgen. Jag hade både klipp tid och nagelfix på lördagen och på söndagen var det house of Lolas supersöndag då jag hade öppet hus mellan 10-12. På eftermiddagen var det avslutning på A's dans med show på borgen .

Det var kul! A var duktig! 
Tack till de som assisterade mig under helgen så att allt fixade sig!
Lola säsongen närmar sig sitt slut. Jag har en bokad visning kvar. Jag är nöjd med min säsong. Kunde väl haft några visningar till men jag är som sagt ändå nöjd! 
I helgen hoppas jag att vi orkar och hinner få adventsfint här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0