Hej bloggen

Jag har inte glömt bort dig men jag har inte riktigt orkat att skriva på sistone...
Lola visningarna rullar på , nu i okt har det varit lugnt, hade gärna haft några till men men... Snart kommer november katalogen och åh så många fina plagg !!!
På jobbet har det varit ganska ansträngt ... Personal borta hela tiden , sjukdomar, kurser och resor ...vissa dagar har vi bara varit tre personal ... Det kommer att ta några veckor innan det blir bättre för nu har en personal precis gjort en planerad operation och kommer inte mer den här terminen. 
Mellan allt jobb har vi gjort lite kul grejer oxå. I lördags var jag hos min vän L och bakade Och sen kom de hit på kvällen och vi åt pulled pork och a fick mysa med lilla a. 



Monster cupcakes och woopies blev det! 


Denna vecka har vi hunnit göra halloween pumpor till trappan oxå



Idag är vi trötta ... A är förkyld och jag känner av kristallerna i mitt öra och gick tidigare från jobbet ... Hoppas att vi orkar med morgondagens planer ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0