Tiden springer ....

Oj har inte riktigt hunnit med bloggen på sistone....
Min Lola säsong har börjat! Den började med kickoff i Södertälje en lördag där jag fick träffa alla lola säljare i Sverige och vi fick se den nya kollektionen för första gången. På tisdagen kom ungefär 25 kilo kläder och på onsdagen var det dags för första visningen. Glömde lite saker och missade att visa ett plagg men det gick ändå bra. Nu har jag hunnit med tre visningar och det är riktigt kul! Det är dock lite trögt att få komma hem till folk så jag har inte jättemånga visningar inbokade men jag hoppas på några fler.
Vi har även hunnit med att ha barnkalas för a och jag har varit på Style stations 20 års jubileum, en fest för livet. En jättehäftig hårshow med 60 modeller och alla intäkter skänktes direkt till barncancerfonden.
Allt är igång nu jobb, fsk, simskola, dansskola och bollek . Alla är förkylda överallt och a är täppt i näsan igen. ....
 
Men igår 8/9 blev en stor dag! a lärde sig att cykla !!! utan stödhjul och utan att någon håller i. Hurra!
Morgonen var en glödande morgon med massor med dimma och istället för att åka till jobbet kl 06,30 hade jag velat smyga ut med min kamera.
Men jag fick ta igen det lite i alla fall på kvällen då dimman var tillbaka, och månen istället för solen ...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0