Årets första månad

Januari har redan gått ... Blandat med snö och slask omvartannat ...
Fullt ös på jobbet, masssa nya ledsna barn och alltid för lite personal gör att man inte direkt är pigg när man kommer hem...
m och a var hemma en vecka, först var m sjuk , feber och förkyld och sen a.
En lördag for jag och m till gbg över dagen och för mig var det Lola kick off som stog på schemat. Kul, och väldigt mycket fina kläder i vårens kollektion. Nu har jag fått hem alla kläder och packat upp och prismärkt dem. Imorgon är det dags för min första visning för säsongen, ska bli kul att komma igång!
Vi har möblerat om i sovrummet för att få plats med en större säng till a och en beställning på en ny säng till extra rummet är gjord.
Ja...det rullar på....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0