Nyårsafton 2015

Vi firade detta nyår hemma hos oss! Mysigt att få fixa fint och duka inför middagen!
Vi hade bjudit hit s och j och g, j kom senare på kvällen efter jobb och l,n och a. Vi firade nyår så som det blir när man har barn men vi hade ändå tre rätter middag och bubbel kl 12.
 
 
 
Nyårsdukningen!
Vi serverade hummersoppa till förrätt, lax med skaldjursröra och sherrysås till huvudrätt och pannacotta till efterrätt. Det blev en lyckad meny tycker jag.
 
 
Syskonen med sina barn poserar på årets sista dag!
 
Vi fick ett nedräkningsljus som faktiskt passade tiden förvånansvärt bra. Vid tolvslaget gick delar av sällskapet upp i vår pulkabacke här bakom och tittade på fyrverkerier. Helt otroligt mycket, man ser hela stadens fyrverkerier därifrån. a var vaken till tolvslaget men var väldigt trött!
Vi avslutade 2015 på ett helt perfekt sätt tycker jag. Men jag lämnar ändå gärna 2015 bakom mig. Vi har gjort flera mysiga saker med familjen men annars har det varit ett rätt så tufft år. Jag är på väg men vet inte riktigt vart rent jobbmässigt och jag hoppas att jag kommer iväg snart för det har slitigt rätt så hårt ändå. Ute i världen har det även varit ett ganska mörkt år tycker jag med många många människor på flykt utan varken tak över huvudet eller mat.
Vi hoppas på ett bättre och ljusare 2016 !
 
Så fick det bli en liten summering av 2015 på bloggen idag. Vi får se om jag dyker upp oftare under detta år :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0